ESTUDIANTS DE DOCTORAT


MAMMERI, EL NOUHA va néixer a Alger. Va rebre el títol d'Enginyeria Elèctrica el 2018 a la Universitat de Ciències i Tecnologia Houari Boumediene (USTHB) a Alger, Algèria. Va rebre el màster en Enginyeria de Sistemes Industrials per la mateixa universitat els anys 2019 i 2020 respectivament. L'any 2022 es va incorporar al Grup d'Investigació en Control Automàtic i Electrònica Industrial (GAEI) de la Universitat Rovira i Virgili en el qual està treballant en el seu doctorat. La seva recerca és sobre convertidors DC-DC, estratègies de control i vehicles elèctrics.

BLANCH-FORTUNA, ALEXANDRA va rebre la llicenciatura d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i el màster en Tecnologies del Vehicle Elèctric per la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona, Espanya, els anys 2022 i 2023, respectivament. L'any 2023 es va incorporar a l'equip de recerca del GAEI on està treballant en el seu doctorat. Els seus principals interessos de recerca inclouen els convertidors DC-DC i AC-DC, estratègies de control i les tecnologies del vehicle elèctric.

PISANI-ORTA, MIGUEL ANTONIO va rebre l'any 2021 el títol d'Enginyeria de Telecomunicació i Electrònica a la Universidad Tecnológica "José Antonio Echeverría", La Habana, Cuba. Posteriorment, es va matricular en un Màster en Tecnologies del Vehicle Elèctric impartit per la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona, Espanya), obtenint aquest títol l'any 2023. Al llarg de l'any 2023 va treballar a Applus+ IDIADA en l'àrea de bateries per a vehicles elèctrics, on es va dedicar a una investigació profunda en el camp dels sistemes de gestió de bateries.
Actualment és estudiant de doctorat a la Universitat Rovira i Virgili i està associat al "Grup de Recerca en Control Automàtic i Electrònica Industrial" (GAEI) de la mateixa institució. Els seus principals interessos són: l'estimació de l'estat de càrrega i l'estat de salut de les cèl·lules Li-ion aplicades a la indústria de l'automòbil, i l'optimització d'algoritmes de càrrega per reduir al mínim l'efecte de les altes taxes de corrent en la vida útil de les cèl·lules electroquímiques.

CORTADA-TORELLINO, MARIA va rebre el grau d'Enginyeria Mecànica l'any 2019 per la Universitat Politècnica de Catalunya. Va rebre el màster en Tecnologies pel Vehicle Elèctric per la Universitat Rovira i Virgili l'any 2020. Es va incorporar l'any 2021 al Grup d'Investigació en Control Automàtic i Electrònica Industrial (GAEI) de la Universitat Rovira i Virgili en el qual està treballant en el seu doctorat. Els seus principals interessos de recerca son la degradació de els bateries de liti i l'efecte de forces i impactes en la seva resposta elèctrica.

ALFOULY, AHMED va néixer a Qena, Egipte, el juliol de 1996. Va rebre els títols de B.Sc. i M.Sc. en Enginyeria Elèctrica a la Universitat de South Valley, Qena, Egipte, el 2019 i el 2023, respectivament. Va treballar com a assistent de professorat a la Facultat d’Enginyeria de la Universitat de South Valley. Actualment cursa el doctorat en Enginyeria Elèctrica a la Universitat Rovira i Virgili, Tarragona, Espanya. Els seus interessos de recerca inclouen la integració de fonts d’energia renovables, sistemes d’energia híbrida fotovoltaica/eòlica, electrònica de potència i el control de sistemes de xarxes intel·ligents i microxarxes.

SHAKIR, UZAIR nascut al Pakistan, estic cursant un doctorat en Enginyeria Electrònica a la Universitat Rovira i Virgili, Tarragona, Espanya. Tinc un màster en Enginyeria Elèctrica de la Southeast University, Xina (sessió 2021-2024), on em vaig centrar en la gestió de l’energia de microxarxes i els vehicles elèctrics. Vaig completar la meva llicenciatura en Enginyeria i Tecnologia Elèctrica al Pakistan (Sessió 2016-2020). Tinc més de cinc anys d’experiència professional en sistemes elèctrics, proves i supervisió de projectes en entorns industrials i de recerca. Anteriorment vaig treballar amb Opus Inspection Pvt. Ltd. al Pakistan com a cap d’equip i assistent de cap d’estació, gestionant operacions d’inspecció i equips tècnics. Els meus interessos de recerca inclouen sistemes d’energia renovable, xarxes intel·ligents i electrònica de potència.