INVESTIGADORS POST DOCTORAL

LOPEZ SANTS, OSWALDO

Oswaldo Lopez-Santos va rebre el títol d'enginyer electrònic per la Universidad Distrital Francisco José de Caldas de Bogotà - Colòmbia l'any 2002, el màster en automatització industrial per la Universitat Nacional de Colòmbia, Bogotà - Colòmbia l'any 2011 i el doctorat per l'Institut. National des Sciences Apliquées (INSA), Tolosa - França l'any 2015, desenvolupant el seu projecte de recerca al Laboratori d'Arquitectura i Anàlisi de Sistemes de l'Agència Nacional de Recerca Científica (LAAS-CNRS). Actualment, és investigador postdoctoral al Grup de Control Automàtic i Electrònica Industrial de la URV (GAEI).

VAZQUEZ-SEISDEOS, LUIS

Luis Vázquez-Seisdedos va rebre una llicenciatura en Enginyeria de Control Automàtic, un Màster en Automatització i un doctorat en Ciències Tècniques (Automatització), per la Universidad de Oriente, Santiago de Cuba, Cuba, els anys 1982, 1999 i 2015 respectivament. . Ha rebut un doctorat equivalent. Llicenciat en Tecnologies de Nanosistemes, Bioenginyeria i Energia per la Universitat Rovira i Virgili, Espanya l'any 2022.

Els seus interessos de recerca se centren en el control de sistemes de conversió d'energia electromecànica. És a dir, centrals elèctriques basades tant en fonts de combustibles fòssils com en recursos d'energia renovable (FER), vehicles elèctrics (EV), subsistemes d'emmagatzematge d'energia i la seva hibridació, accionaments elèctrics, sistemes de tracció elèctrica i integració de RES i EV a l'energia elèctrica. sistemes. Actualment treballa en la càrrega ultraràpida de vehicles elèctrics i l'amortiment actiu intel·ligent en microxarxes i vehicles elèctrics. Des de 2009, és membre del TC 6.3. Comitè de Sistemes d'Energia i Energia de la IFAC.

MANDAL, KUNTAL

Kuntal Mandal (membre, IEEE) va rebre el títol BE de la Jalpaiguri Government Engineering College, North Bengal University, el 2003, el grau ME en enginyeria de sistemes de control de la Universitat de Jadavpur el 2006 i el Ph.D. grau de l'IIT Kharagpur el 2013, tot en enginyeria elèctrica. Va ser investigador postdoctoral de l'Institut Indi d'Educació i Investigació Científica de Kolkata, Índia, i de la Universitat King Abdulaziz, Gidda, Aràbia Saudita, durant més de quatre anys (juny, 2012 - gener, 2017). Va exercir com a professor ajudant al Departament d'Enginyeria Elèctrica i Electrònica de l'Institut Nacional de Tecnologia de Sikkim durant més de 5 anys (febrer, 2017 - agost, 2022). Actualment està associat al Grup de Control Automàtic i Electrònica Industrial del Departament d'Electrònica, Enginyeria Elèctrica i Control Automàtic de la Universitat Rovira i Virgili, Tarragona, Espanya com a becari de recerca Beatriu de Pinós. Té més de 40 publicacions en revistes i congressos. Els seus interessos de recerca inclouen la modelització no lineal, l'estabilitat, la bifurcació, el control de sistemes electrònics de potència interconnectats i la seva validació experimental.